עיצוב: האמנות של Sprayground נועדה לספר סיפור, דרך השראה, תרבות פופ, פרטים, צבע ומושגים מעוררי מחשבה שדוחפים את הגבול בעיצוב ובאופנה.

איכות: עמידות, חוזק ואריכות ימים הם הבסיס של איכות תיקי ספרייגראונד. תיק נועד להיזרק ולהכות דרך הבלאי הרגיל של הרפתקאות היומיום של האנשים.

פונקציונליות: תאים פונקציונליים לילד הטכנולוגי הצעיר של ימינו עם חריצים לאוזניות, משקפי שמש, מחשבים ניידים, טאבלטים וארגון קל וניידות עם תמיכה ברצועה ארגונומית להובלה קלה.
מההתחלה.

2010. Sprayground הוקמה על ידי השותפים העסקיים דוד בן דויד ואדי שבוט. באותה תקופה, התרמילים היו שחורים ומשעממים, אבל Sprayground שינתה את כל זה עם תרמיל "Hello My Name Is" שלהם.

2011. התיק המוצלח הבא היה תיק הגב "Money Stacks". הצלחת התיק הזה אישרה שלמותג יש יותר פוטנציאל. ספורטאים, סלבריטאים ועולם האופנה אימצו את זה.

2012-2017. Sprayground מתרחב ברחבי ארה"ב ולכלל העולם - ליפן, בריטניה, איטליה ודובאי. ספרייגראונד פיתחה עוד את קו המוצרים שלה למזוודות, הלבשה עליונה, אביזרי מזג אוויר קר, אביזרי אפל, מחזיקי מפתחות ומכנסיים. הם השיקו את תרמיל ה-Wing המוגן בפטנט. הם מתחילים להתנסות עם ייצורים אחרים וטכניקות יצוק תלת מימד. הביקוש גדל לתיק אופנתי יותר אלגנטי. טכניקות Cut & Sew משולבות בקו. בדים הממזגים זמש, רשת, עור, אריגה בעבודת יד, ייצורי 3M וחומר בליסטי. ההפצה הבינלאומית התרחבה ל-30 מדינות. המותג גלוי באסיה, אירופה ודרום אמריקה. בארצות הברית.

2018 עד היום, Sprayground התפתחה למותג עולמי שיש לו מודעות גבוהה למותג, מעריצים מסורים מאוד, לקוחות חוזרים ופריט אספנות. Sprayground שואפת להמשיך לדחוף את מעטפת היצירתיות. שים לב למה הבא.

היום כבר יודעים, כולם חוזרים לבית הספר עם תיק גב של ספריי גראונד