פורום קידום אתרים
ZEFO Efficient SEO Platform - סט כלים מושלם למקדמי אתרים
+ הגב לאשכול זה
עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 1 2 3
מציג תוצאות 41 עד 59 מתוך סך הכל של 59

אשכול: Box.co.il רשם דומיינים חדש!! מה דעתכם?

  1. #41
    משתמש מתמיד Kernel is on a distinguished road
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    119
    יש API?
    יש אפשרות לשלם בוחטה ולבצע רישום באמצעות נקודות? (כמו הפרטנרים של LiveDns)
    יש הטבות למי שמעביר 20 דומיינים?
    יש הטבות למי שמעביר 200 דומיינים?


    אגב, לידיעתכם, איגוד האינטרנט גובה מהרשמים 45 ש"ח עבור כל רישום/חידוש של דומיין.

  2. #42
    משתמש מתקדם eli is on a distinguished road
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    הודעות
    46
    ציטוט פורסם במקור על ידי Kernel צפה בהודעה
    יש API?
    יש אפשרות לשלם בוחטה ולבצע רישום באמצעות נקודות? (כמו הפרטנרים של LiveDns)
    יש הטבות למי שמעביר 20 דומיינים?
    יש הטבות למי שמעביר 200 דומיינים?


    אגב, לידיעתכם, איגוד האינטרנט גובה מהרשמים 45 ש"ח עבור כל רישום/חידוש של דומיין.
    זהו המחיר למי שקונה דומיין אחד או חמישים.
    מבחינת העברה נוכל לעזור בכך למי שירצה להעביר כמות גדולה של דומיינים.

  3. #43
    משתמש "קל" איליה is on a distinguished road
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    2
    המחיר שובר את השוק, אבל השירות של box.co.il חובבני.

    רכשתי שני דומיינים ביום שישי, ורכישה של אחד מהם לא הצליחה - כלומר, עד כמה שידעתי באותו רגע, חייבו אותי על הדומיין אך לא קיבלתי אותו.

    שלחתי מייל וגם פתחתי קריאת שירות. ביום שישי וביום שבת לא חזרו אליי ואפילו לא אישרו את קבלת הקריאה. נניח שזה בסדר והם לא עובדים בסופי שבוע (אני לא מקבל את זה, מחברה בתחום תשתיות אינטרנט הייתי מצפה לתמיכה טכנית 24/7, או לפחות למענה ראשוני).

    אבל גם ביום ראשון לא קיבלתי שום תגובה כל הבוקר. שלחתי מייל נוסף ופתחתי קריאת שירות נוספת. ביום ראשון ב-10:40 קיבלתי מייל מאלי בזו הלשון:

    "אנחנו בודקים את הנושא, נחזור אליך עם תשובות בהקדם"

    עד 4 בצהריים לא קיבלתי שום תגובה נוספת, עד שנמאס לי והתקשרתי לטלפון שהיה בתחתית המייל (מזל שהיה לי אותו, כי בשום מקום באתר לא מופיע מספר טלפון). הגעתי, כמובן, למוקד חיצוני ודיברתי עם מישהי שתפקידה למסור הודעות. לאחר כמה דקות סוף סוף זכיתי לדבר בטלפון עם נציג של box.co.il, ובאיחור של יותר מיומיים (סופשבוע + יום עבודה שלם ביום ראשון) מישהו התחיל לעבוד על פתרון הבעייה.

    כששאלתי את הנציג איך זה שלא התייחסו לפנייה שלי עד אז, הוא ענה לי בחוצפתו: "ברור, הרי שלחת מייל לאלי, ולי לא קוראים אלי. אלי בדיוק יצא". משפט כזה לא הייתי מצפה לקבל מנותן שירות בכלל, ובטח שלא ממישהו שמספק דומיינים. כי לא, אני לא שלחתי מייל לאלי. שלחתי מייל ל-support@box.co.il, וגם פתחתי קריאת שירות באתר. כנראה ש-box.co.il היא חברה של אדם אחד בשם אלי, וכשאלי לא נמצא אז אף אחד לא מטפל בפניות שמוגשות דרך האתר.

    בקיצור, אם אתם רוצים שירות ויחס במקרה של בעייה או תקלה, לכו לרשם אחר.

  4. #44
    משתמש "קל" RiVEL is on a distinguished road
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    1
    מסכים עם כל מילה של איליה.

    אני לקוח שלהם מזה מספר חודשים ושירותי התמיכה שלהם פשוט לא רציניים.
    היו לי מספר מקרים דומים במהלך חודשים אלה, בהם המענה שקיבלתי ניתן לי רק כעבור מספר ימים מרגע הפנייה.

    eli וחבריו מ-box, מציע לכם לשפר את רמת השירות והתמיכה שלכם, אחרת גם המחיר שובר השוק שלכם לא יעזור לכם להתחרות במתחרים שרק הולכים ומתרבים מדי יום.

    שיהיה בהצלחה

  5. #45
    משתמש "קל" איליה is on a distinguished road
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    2
    הממ, כן, זה עלול להחשיד שפתאום שני משתמשים שזו ההודעה הראשונה שלהם מותחים ביקורת על אותה חברה. אז אין בינינו שום קשר, ולמי שרוצה לוודא את הזהות שלי, זה הפרופיל שלי ב-StackExchange:
    http://stackexchange.com/users/128488/ilya-kogan

  6. #46
    מכור לפורום TopGun(Alka) is on a distinguished road הסמל האישי שלTopGun(Alka)
    תאריך הצטרפות
    Feb 2006
    מיקום
    אור עקיבא
    הודעות
    4,170
    הזול עולה ביוקר !
    אלמיר מערכות תוכנה,
    העוסקת בשירותי בניית אתרים באינטרנט איכותיים ברמת גימור גבוהה לכלל המגזרים.
    לפרטים נוספים 04-63-63-281

  7. #47
    מנהלים ראשיים טל is on a distinguished road
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    הודעות
    4,199
    ציטוט פורסם במקור על ידי איליה צפה בהודעה
    הממ, כן, זה עלול להחשיד שפתאום שני משתמשים שזו ההודעה הראשונה שלהם מותחים ביקורת על אותה חברה. אז אין בינינו שום קשר, ולמי שרוצה לוודא את הזהות שלי, זה הפרופיל שלי ב-StackExchange:
    http://stackexchange.com/users/128488/ilya-kogan
    המשתמשים שונים לחלוטין.

    הבעיה לדעתי לא טמונה אצל הספקים אלא אצל הגוף שנותן את הרישיון - איגוד האינטרנט הישראלי. ומה לעשות שהגוף הזה לא חושב לטובת לקוח הקצה אלא לטובת הכיס שלו והאינטרסים שלו. אני עוד לא מבין איך מבקר המדינה לא בדק מה הולך שם (אולי בשל חוסר ידע מקצועי). גוף מסודר ומקצועי צריך לדאוג לתת רישוי ולבחון את הספקים השונים כולל שירות לקוחות לקוי. כנראה שחברת BOX חושבת שמדובר בכסף קל של קניית דומיינים ללא מתן שירות ועל כן הרשו לעצמם להוריד את המחיר וכך את השירות.

    מניסיון של המון שנים באינטרנט, בכל פעם שקצת ניסיתי לחסוך, הבנתי כמה שזה עלה לי יקר. שווה להשקיע עוד כמה שקלים גם אם אתם טיפה מרגישים "פרייארים" בשביל השקט שלכם ובשביל הידיעה שבזמן האמת שתצטרכו את נותן השירות הוא יהיה למענכם ולעזרתכם.

  8. #48
    אני חייב לציין שאני לקוח שלהם כבר כמה חודשים עם כמה דומיינים , ואף פעם לא הייתה לי בעיה של תמיכה תמיד שהתקשרתי ענו וטיפלו.

  9. #49
    משתמש מתקדם eli is on a distinguished road
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    הודעות
    46
    תודה על התמיכה עמרי,

    מול הפניה של איליה, שאותה אני מכיר באופן אישי, ומתנצל על כך שהוא לא קיבל טיפול ראוי. (תכף אסביר מדוע) ישנם המון לקוחות שמקבלים שירות מקצועי וברמה גבוהה.
    בנוגע למקרה של איליה, מדובר במקרה בעייתי שאיננו יודעים כרגע מדוע הוא לא הצליח לרכוש את הדומיין וזה בטיפול מול הגורמים הרלוונטים.
    בנוגע לחיוב, לקוחותינו לא מחוייבים בפועל עד שהדומיין נרכש בהצלחה, אתה תראה את החיוב מתבטל לאחר מספר ימים בצורה אוטומטית.

    כמו כל רשמי הדומיינים בארץ אנו נותנים תמיכה טכנית בנושאי דומיינים בשעות הפעילות וזמינים בטלפון במקרים דחופים גם בסופי שבוע.

  10. #50
    משתמש מתמיד Kernel is on a distinguished road
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    119
    ציטוט פורסם במקור על ידי איליה צפה בהודעה
    המחיר שובר את השוק, אבל השירות של box.co.il חובבני.

    רכשתי שני דומיינים ביום שישי, ורכישה של אחד מהם לא הצליחה - כלומר, עד כמה שידעתי באותו רגע, חייבו אותי על הדומיין אך לא קיבלתי אותו.

    שלחתי מייל וגם פתחתי קריאת שירות. ביום שישי וביום שבת לא חזרו אליי ואפילו לא אישרו את קבלת הקריאה. נניח שזה בסדר והם לא עובדים בסופי שבוע (אני לא מקבל את זה, מחברה בתחום תשתיות אינטרנט הייתי מצפה לתמיכה טכנית 24/7, או לפחות למענה ראשוני).
    24/7 לא תמצא בארץ, לא בדומיינים, גם אם תרשום 1000 דומיינים או רק 1, מישהו באיגוד האינטרנט אמור לאשר את הדומיין ידנית (לעיתים יש תורן ביום שישי שזה התפקיד שלו).
    עכשיו, סוד קטן, גם הספק אינטרנט שלך לא מספק תמיכה ביום שישי ושבת, גם החברת סלולר שלך לא מספקת שירות לקוחות בשישי/שבת (חוץ מגניבת מכשיר/חו"ל), אז יש לך 2 תחומי תשתית ענקיים שאם קרה לך משהו בסופ"ש - אכלת אותה.

    לגבי "הדומיין הנעלם", זה צפוי שזה יקרה, כשאתם רושמים דומיין דרך אחד הרשמים, הרשם (תחזיקו חזק!) שולח מייל לאיגוד בצורה אוטומטית עם הפרטים שלכם. מייל ממש לא מיועד לזה אבל מה לעשות, האיגוד הוא הברון והוא קובע.

    גילוי נאות: אין לי קשר ל-box, אבל אני חלק מקבוצה של אנשים שפועלת לשינוי מהותי באיגוד האינטרנט.

  11. #51
    משתמש "קל" sharatimisrael.co.il is on a distinguished road
    תאריך הצטרפות
    Nov 2013
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    2
    מומלץ בחום

  12. #52
    משתמש מתמיד Qwais is on a distinguished road
    תאריך הצטרפות
    Feb 2012
    הודעות
    133
    העברתי כ-15 דומיינים לבוקס וכרגע לאחר מספר חודשים הכל מצויין. בעבר השתמשנו רק בlivedns ועקב המחיר בחרנו לנסות להעביר את הדומיינים הרשומים עלינו לבוקס(לא הדומיין של הלקוחות, כרגע).
    קוואיס הוסטינג - אחסון אתרים מקצועי בישראל.
    שרתים וירטואלים מנוהלים במחירים מפתיעים רק בקוואיס הוסטינג.

  13. #53
    משתמש מתמיד BuildHome אינו מוערך במערכת הפורומים
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    248
    יש עוד ביקורות חיוביות על הספק החדש?

    Qwais - יש לך דומיין שנמצא אצל BOX שאפשר לבדוק שהכל תקין?
    סרטים חדשים - מאגר סרטים חדשים וישנים, כתוביות סרטים - חדשות וביקורות בתחום סרטים, סדרות וקולנוע.

  14. #54
    ציטוט פורסם במקור על ידי BuildHome צפה בהודעה
    יש עוד ביקורות חיוביות על הספק החדש?

    Qwais - יש לך דומיין שנמצא אצל BOX שאפשר לבדוק שהכל תקין?
    יש לי שם 61 דומיינים, מבחינתי הכל תקין
    קובי בניית אתרים, הקמת אתרים מבוססי ג'ומלה הדרכות ויעוץ
    הקמת אתרים תדמיתיים כמו משרד חקירות וגם כמו קידום אתרים

  15. #55
    משתמש מתמיד oofir אינו מוערך במערכת הפורומים
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    479
    תכל'ס מה יכול להיות בסדר או לא בסדר?

    שירות לקוחות בעניינים כספיים לא אמור לעבוד ביום שישי, שבת, אחרי השעה 17:00 ובכלל זה לא דחוף. גם שאר הדברים לא ממש דחופים כי בישראל הרישום לא אוטומטי אלא כפי שנאמר שולחים מייל לרשם והם ידנית מאשרים דומיינים. הזוי.
    גם DNS מתעדכן בישראל לפעמים אחרי 72 שעות.

    מה שחשוב שתהיה תמיכה טכנית מהירה ואני מקווה ש-box ידעו לעשות את זה טוב
    אני עובד עם כל רשמי הדומיינים בישראל (חוץ מאחד שאני חושב שהם ממש גרועים אבל לא אציין את שמה) וכולם בסדר מבחינת שירות.

  16. #56
    משתמש "קל" lwc is on a distinguished road
    תאריך הצטרפות
    Dec 2013
    הודעות
    18
    ממש חבל שאין לכם תוכנית שותפים רשמית. כן, אפילו לדומיין אחד בודד! הייתם יכולים להעלות את המחיר קצת ואת ההפרש לתת לשותפים, מה הבעיה? הייתם יכולים לפרסם במקביל קופון שאילו שלא רוצים שותפים ישתמשו בו כדי לקבל את המחיר הנמוך.

    חבל שבישראל הולכים עם הראש בקיר בעניין הזה של שותפים.

    יוצא שאני חייב לבחור בין לאבד עמלה לבין להרגיש רגשות אשמה ששלחתי לקוחות למתחרה יקרן עם תוכנית שותפים.

  17. #57
    משתמש "קל" manulan is on a distinguished road
    תאריך הצטרפות
    Dec 2013
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    4
    שיהיה לכם בהצלחה... האם יש ממשק לניהול הדומיינים חידוש עידכון דנס ועוד?

  18. #58
    משתמש מתקדם eli is on a distinguished road
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    הודעות
    46
    בהחלט יש
    ניהול DNS, חידוש דומיין נעילת דומיין ושחרורו ועוד.
    הממשק נבנה בעזרתם של מומחי UI על מנת שיהיה לכם הכי קל לנהל את הדומיינים שלכם גם אם יש לכם דומיין אחד או 1000.

    manulan אתה מוזמן לפנות אלינו לצורך קבלת הדגמה.

    תודה

  19. #59
    אז עברה כמעט שנה מהודעה אחרונה. יש למישהו משהו לחדש לגבי BOX?
    מה קורה אם חברת דומיינים נופלת, הדומיינים חוזרים אל האיגוד?
    אתר מאמרים פאבלישר. לשרותכם משנת 2007.

+ הגב לאשכול זה
עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 1 2 3

חוקי משלוח הודעות

  • אין באפשרותך לפתוח נושאים חדשים
  • אין באפשרותך להגיב להודעה
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את ההודעות שלך