פורום קידום אתרים
ZEFO Efficient SEO Platform - סט כלים מושלם למקדמי אתרים
+ הגב לאשכול זה
מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך סך הכל של 17

אשכול: כרטיסי ביקור - וואלה פרינט ו DCP הדפסות

  1. #1
    משתמש כבד גיא אינו מוערך במערכת הפורומים
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    הודעות
    501


    אהלן לכולם,

    רציתי להזהיר אותכם מהשירות הביזיוני של WallaPrint ו DCP הדפסות.
    העלאתי עיצוב מוכן על מנת להדפיס כרטיסי ביקור, סמכתי על העבודה שמדובר ב WALLA ולאחר קניות רבות אצלהם תמיד הם דאגו וטיפלו בי במסירות.

    אך הפעם התאכזבתי, הזמנתי 2 גירסאות של כרטיסי ביקור, 500 כרטיסים בכל גירסא. סה"כ 1000 כרטיסי ביקור.

    להפתעתי, כאשר קיבלתי את הכרטיסים, הגודל הטקסט שלהם היה מיניטורי בצורה שלא תתואר, הם טוענים שהכתב קריא(כן בטח, זכוכית מגדלת לא נחשבת) וניסוח מלא של דפנה שענתה לי בשירות הלקוחות: "בעיה שלך" .

    כמובן שהם נורא היו נחמדים והציעו לי קופון של 15% הנחה להדפסה הבאה (כן בטח, אני הולך לעשות את הטעות הזו שוב)

    בכל מקרה, לסיכום, תזהרו מ וואלה פרינט ו DCP - פשוט ביזיון השירות לקוחות שלהם, מילא אתם מעוניינים להפיל עלי את האשמה(שלא הגיוני שאזמין מוצר שאין לי כרגע בו שימוש כי הוא ברמה ירודה) לפחות תעשו זו בשימוש בשפה נורמלית, ולא פקידה שתוקפת וחצי שעה מנסה להתחמק מלענות לי איך קוראים לה.


    גיא.

  2. #2



    וואלה? היה לך ניסיון טוב עם וואלה?


    רבים המאוכזבים מעסקות שבוצעו עם וואלה, זו לא הפעם הראשונה שאני שומע את האכזבה מתוצאות מוצרי הדפוס של וואלה פרינט, נראה שבשביל לחסוך עלויות ולארוויח יותר, וואלה בוחרת בספקים זולים שמספקים שירות ועבודה לא מקצועית.


    כרטיסי ביקור עושים בבית דפוס, אולי זה עולה כמה עשרות שקלים יותר, אבל אתה מקבל את מה שאתה משלם עבורו.
    פורום ג'יפים 4-4 - אם אתה חובב רכבי שטח, ג'יפים וטיולי שטח תוכל למצוא מסלולים רבים בפורום מסלולי טיולי ג'יפים

    אין כמו במבה!

  3. #3
    מנהלים ראשיים טל is on a distinguished road
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    הודעות
    4,191

    כרטיסי ביקור עושים רק בבית דפוס ורק אחרי שרואים גרסה אחת של כרטיס ביקור אחד מודפס אז מזמינים את השאר...

    בנוגע לוואלה - יש לי ניסיון מאוד טוב איתם בכל הנוגע למוצרים מוואלה שופס.


  4. #4
    מכור לפורום Guyzone אינו מוערך במערכת הפורומים
    תאריך הצטרפות
    Aug 2006
    הודעות
    3,180

    לי היה ניסיון על הפנים עם וואלה, אני מחכה לזיכוי מהם כבר שנה פלוס

  5. #5
    מכור לפורום scorpy72 אינו מוערך במערכת הפורומים הסמל האישי שלscorpy72
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    קריות
    הודעות
    2,524



    את האחרונים הזמנתי מצבעים אמיתיים: דו"צ, 300 גר', צבעוני מלא - 200+ מע"מ.


    אחרי העברת הגרפיקה - מוכן תוך יום וחוץ מהפאק שהם לא שולחים וצריך לבוא לקחת - הכל היה סבבה.



  6. #6
    מכור לפורום Guyzone אינו מוערך במערכת הפורומים
    תאריך הצטרפות
    Aug 2006
    הודעות
    3,180



    הם באמת זוועה, להזהר מוואלה פרינט

  7. #7
    משתמש כבד גיא אינו מוערך במערכת הפורומים
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    הודעות
    501

    בקיצור, אני שילמתי את המחיר, ואפילו יחס נורמלי לא קיבלתי

    אני אדפיס בבית דפוס שמראה לי איך יוצא וכו' וזהו, כפרה על הכסף.. רק שלא עוד יפלו כמוני =)

  8. #8


    ציטוט פורסם במקור על ידי גיא
    בקיצור, אני שילמתי את המחיר, ואפילו יחס נורמלי לא קיבלתי

    אני אדפיס בבית דפוס שמראה לי איך יוצא וכו' וזהו, כפרה על הכסף.. רק שלא עוד יפלו כמוני =)
    אפשר לראות דוגמה של הכרטיס שיצא לך?
    חתימה זו עברה על חוקי הפורום: החתימה תכלול עד שלוש שורות טקסט.

  9. #9



    לא לי אישית, אבל לחבר גם כן ניסיון רע מוואלה שופס (עיכוב משמעותי בקבלת המוצר).


    בכלל אני לא מבין איך אני מגיע למצב שהזמנתי מוצרים מאיביי ומחברה מסויימת בארץ באותו יום. את המוצר מאיביי קיבלתי היום בבוקר בדואר ואילו המוצר שהזמנתי מהארץ טרם הגיע. (אבל על מה אני מתרעם בכלל ? הרי הזמנתי אותו לפני שבוע וחצי בלבד והם מתחייבים לקבלתו אחרי 21 ימי עבודה).





    פשוט תעודת עניות לקניות מקוונות בארץ.

  10. #10
    משתמש "קל" eYALwaisbach אינו מוערך במערכת הפורומים
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1



    היות ואני קורא כאן טענות רציניות שלרות הניתן לחברת וואלה שופס ע"י די סי פי הדפסות החלטתי להגיב:


    לידיעת גיא והחברים האחרים דיסיפי הדפסות המספקת לוואלה שירותי דפוס ובעלת אתר דפוס משלה לוקה מן הסתם מידי פעם בתקלות.


    האזהרה הגורפת שפיזרת כאן לגבי עבודה עם וואלה-פרינט אין לה על מה להסתמך.


    די סי פי משתדלת לספק הן שירות והן מוצרים באיכות הגבוהה ביותר. לעיתים קורה שדברים אינם מסתדרים על הצד הטוב ביותר לגבי הלקוח. לעיתים לקוחות צודקים ואנו טועים ולעיתים גם להיפך.


    אני אישית כואב ומצטער על כל לקוח לא מרוצה שיוצא מאתר וואלה פרינט או מאתר די.סי.פי.


    כעקרון אני מנחה את עובדי לענות ולהשתדל לספק כל רצון ובקשה של לקוחות ככל הניתן.


    לידיעתך די סי פי מספקת כמות גדולה ביותר של הזמנות דפוס באתריה השונים ובבית הדפוס שלנו.


    אני בכל אופן לוקח את הדברים שנאמרו פה על מנת להמשיך ולשפר עד כמה שניתן כל שרות עתידי שניתן ללקוחותינו.


    תודה


    איל ויסבך


    די סי פי

  11. #11


    ציטוט פורסם במקור על ידי eYALwaisbach

    היות ואני קורא כאן טענות רציניות שלרות הניתן לחברת וואלה שופס ע"י די סי פי הדפסות החלטתי להגיב:


    לידיעת גיא והחברים האחרים דיסיפי הדפסות המספקת לוואלה שירותי דפוס ובעלת אתר דפוס משלה לוקה מן הסתם מידי פעם בתקלות.


    האזהרה הגורפת שפיזרת כאן לגבי עבודה עם וואלה-פרינט אין לה על מה להסתמך.


    די סי פי משתדלת לספק הן שירות והן מוצרים באיכות הגבוהה ביותר. לעיתים קורה שדברים אינם מסתדרים על הצד הטוב ביותר לגבי הלקוח. לעיתים לקוחות צודקים ואנו טועים ולעיתים גם להיפך.


    אני אישית כואב ומצטער על כל לקוח לא מרוצה שיוצא מאתר וואלה פרינט או מאתר די.סי.פי.


    כעקרון אני מנחה את עובדי לענות ולהשתדל לספק כל רצון ובקשה של לקוחות ככל הניתן.


    לידיעתך די סי פי מספקת כמות גדולה ביותר של הזמנות דפוס באתריה השונים ובבית הדפוס שלנו.


    אני בכל אופן לוקח את הדברים שנאמרו פה על מנת להמשיך ולשפר עד כמה שניתן כל שרות עתידי שניתן ללקוחותינו.


    תודה


    איל ויסבך


    די סי פי
    זו תשובה סטייל גוגל! נשמע כמו משהו גנרי לגמרי. במקום להציע לבחור הזה לפנות אליך ולהחזיר לו את כספו, אומרים שדברים הסתדרו שלא על הצד הטוב ביותר?
    הנושא הזה יקבל ממני לינק, כדי שיופיע בתוצאות הראשונות לחיפוש של וואלה פרינט.


  12. #12
    מכור לפורום TopGun(Alka) is on a distinguished road הסמל האישי שלTopGun(Alka)
    תאריך הצטרפות
    Feb 2006
    מיקום
    אור עקיבא
    הודעות
    4,152



    שלום איל.
    אם אתה יודע ורואה מה בעיה, למה שלא תתחיל לטפל בעניין בדרך טיפה שונה כמו להסביר לשירות לקוחות שלא מדברים בצורה כזאת "בעיה שלך" ואולי להדריך כמה פעמים בשנה.
    הרי לפי מה שאתה אומר, אתה נותן את המקסימום אז למה לשדר "שוק רמלה/לוד" באזור הכי רגיש כמו שירות לקוחות?

    חוץ מזה, לדעתי לא יזיק לכם לשלוח דוגמא של כרטיס / עבודת דפוס מסויימת ללקוח לפני הדפסת כמות רצויה.

    אלמיר מערכות תוכנה,
    העוסקת בשירותי בניית אתרים באינטרנט איכותיים ברמת גימור גבוהה לכלל המגזרים.
    לפרטים נוספים 04-63-63-281

  13. #13
    משתמש מתמיד Tabash אינו מוערך במערכת הפורומים
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    130



    גם אני עובד עם צבעים אמיתיים ומאוד מרוצה מהמקצועיות והמחיר


    לגבי המשלוח - אני משלם עוד 20 ש"ח לשליח ומקבל את זה לכל מקום

  14. #14

    מקום רביעי בתוצאות... גלילה רגילה של כמה שניות גורמת לזה שיראו בדיוק את החלקים החשובים של הדיון הזה ב description

  15. #15
    משתמש כבד גיא אינו מוערך במערכת הפורומים
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    הודעות
    501


    ציטוט פורסם במקור על ידי eYALwaisbach

    היות ואני קורא כאן טענות רציניות שלרות הניתן לחברת וואלה שופס ע"י די סי פי הדפסות החלטתי להגיב:


    לידיעת גיא והחברים האחרים דיסיפי הדפסות המספקת לוואלה שירותי דפוס ובעלת אתר דפוס משלה לוקה מן הסתם מידי פעם בתקלות.


    האזהרה הגורפת שפיזרת כאן לגבי עבודה עם וואלה-פרינט אין לה על מה להסתמך.


    די סי פי משתדלת לספק הן שירות והן מוצרים באיכות הגבוהה ביותר. לעיתים קורה שדברים אינם מסתדרים על הצד הטוב ביותר לגבי הלקוח. לעיתים לקוחות צודקים ואנו טועים ולעיתים גם להיפך.


    אני אישית כואב ומצטער על כל לקוח לא מרוצה שיוצא מאתר וואלה פרינט או מאתר די.סי.פי.


    כעקרון אני מנחה את עובדי לענות ולהשתדל לספק כל רצון ובקשה של לקוחות ככל הניתן.


    לידיעתך די סי פי מספקת כמות גדולה ביותר של הזמנות דפוס באתריה השונים ובבית הדפוס שלנו.


    אני בכל אופן לוקח את הדברים שנאמרו פה על מנת להמשיך ולשפר עד כמה שניתן כל שרות עתידי שניתן ללקוחותינו.


    תודה


    איל ויסבך


    די סי פי
    דבר ראשון, עברה שנה.. ככה שהתגובה כרגע לא תעזור, מיותר לציין שהאזהרה שלי מקבלת חיזוקים פה בפורום מעוד כמה אנשים, רק תריץ חיפוש על שם החברה שלך \ וואלה פרינט - כבר תבין במה מדובר

    אני לא מעוניין בפיצויים או 'טובות' למינהם אחרי שנה, רק בגלל שהגעת לכאן וזה קצת פגע לך בעסקים.

    באמת שאני מאמין שביקורות כאלו, כמה שהן פוגעות רק ככה הן יביאו לשינוי, אני לא מצפה ליחס של "הלקוח תמיד צודק", לא הייתי חושב לרגע לפרסם ביקורת שלילית על העובדה שאולי באמת טעיתי ולא השתמשתי באתר נכון(קצת מצחיק, בתור אחד ש"חי את האינטרנט") באמת שלפי דעתי המערכת שם מטעה את הלקוח.

    "התמונה להמחשה בלבד" בהחלט תופסת לגביכם.

    אז אם אתם כבר מפשלים פה ושם כמו שאמרתם עם האיכות של ההדפסה, או מדפיסים ללקוח מוצר שאתם יודעים בוודאות שהוא לא יהיה מוכן לקבל.
    תגדילו ראש, תתקשרו ללקוח תשאלו אותו "אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה? אולי כדאי שתבדוק שלא יצא איכשהו שאנחנו מדפיסים לך כרטיסי ביקור בגודל פונט 2"

    וגם אם כבר בזה פישלתם, והלקוח נדפק? תנו שירות הוגן, תנו ללקוח להרגיש שמנסים לטפל בבעיה שלו ולא מפנים לו את הגב, כי את הכסף כבר לקחתם ובאותיות הקטנות בטוח רשום "התמונה להמחשה בלבד".





  16. #16



    אני עיצבתי למישהו עתון
    סגרנו על גודל האות שיהיה זהה לגודל המקובל בעיתונים הגדולים.
    הוא מצא בית דפוס שנתן לו הצעת מחיר טובה אבל היה צורך להקטין את העתון.
    הוא דיבר אתי ואני הזהרתי אותו שהאות תהיה קטנה מדי ולא קריאה.
    הוא התעלם מהאזהרה שלי ובכל זאת הדפיס כך ולבסוף קיבל עתון שהיה קצת קשה לקריאה.

    המסקנה שלי מכל הסיפור:
    לבתי הדפוס אסור להמליץ למישהו להקטין הדפסה ולהתעלם מהבעיה של גודל האות.
    זה לא מקצועי.
    לפחות היה צריך להראות לו דוגמא של גודל הכתב לאחר הקטנה.
    גם אם מגיעה לבית דפוס עבודה עם כתב קטן מדי, הוא צריך להעיר ללקוח שיש כאן בעיה
    כי לא כולם רואים טוב.
    אתה מדפיס למישהו משהו, תהיה מקצועי ותעיר לו אם יש בעיה עם גודל האות.
    חייבים להיות עם יותר אחריות.


  17. #17



    תסלחו לי.. אבל מי שמאשר להדפיס בלי שהוא חתם על הדוגמא...


    אין לי מה להגיד מרוב שיש לי ....



+ הגב לאשכול זה

חוקי משלוח הודעות

  • אין באפשרותך לפתוח נושאים חדשים
  • אין באפשרותך להגיב להודעה
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את ההודעות שלך