PDA

צפה בגרסא המלאה : גוגל פלוס כישלון חרוץ



Mr.Brightside
08/04/2012, 10:51
נראה לי שאפשר להכריז באופן די רשמי שגוגל פלוס נחל כישלון חרוץ, וזה די מאכזב האמת.

לדעתי גוגל WAVE הקדים את זמנו והיה באמת משהו שעורר בי עניין (עניין רב יותר מגוגל פלוס).

בכתבה
http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3567672,00.html

פרסמו נתון מדהים:

הביקורים של משתמשי פינטרסט נחשב לגבוה: הם מבלים באתר כ-89 דקות מדי חודש. פייסבוק, כמובן, עדיין מושכת הרבה יותר עניין מפינטרסט: משתמשיה מבלים בה בממוצע 405 דקות בממוצע מדי חודש. והממוצע בגוגל+? כשלוש דקות בממוצע בלבד.

הממוצע זמן גלישה בגוגל זה שלוש דקות!! שלוש דקות בלבד!! ואם משווים את זה לרשתות חברתיות אחרות ההבדל הוא אסטרונומי.


וזה מעלה בי מחשבה, האם גוגל איבדו את הקסם? הם לא מצליחים ליצור מוצר שיגרור אחריו הצלחה גדולה כמו המנוע חיפוש. וההלצחה של GMAIL לא מתקרבת להצלחה של המנוע חיפוש או אדוורדס\אדסנס. אז האם גוגל תהיה חברה של מוצר אחד לנצח?

pgo.co.il
08/04/2012, 11:31
סבלנות, סבלנות ושוב סבלנות.
אם תשים לב בחודשים האחרונים התחילו להיות יותר קבוצות של סלב (כמו האנגאווט של האח הגדול , האנגאווט של מכבי ת"א בכדורסל).

אני מאמין שתוך שנה +- הם יהיו משהו בפני עצמו.
גם לפייסבוק לקח כמה שנים טובות לפרוץ.
חכה.

drdiet
08/04/2012, 11:32
מקום 6 זה דווקא נשמע מצוין :)
וחוץ מזה הם משווקים חזק ובסוף יצליחו !

uzet1
08/04/2012, 12:09
סבלנות, סבלנות ושוב סבלנות.
אם תשים לב בחודשים האחרונים התחילו להיות יותר קבוצות של סלב (כמו האנגאווט של האח הגדול , האנגאווט של מכבי ת"א בכדורסל).

אני מאמין שתוך שנה +- הם יהיו משהו בפני עצמו.
גם לפייסבוק לקח כמה שנים טובות לפרוץ.
חכה.

יש כמה הבדלים "קטנים" בין :
הזמן שלקח לפייסבוק... - אין מה להשוות בכלל, לא היה בתחילת הפריצה של פייסבוק, שום מתחרה בסדר גודל של 15% ממה שהיא היום, הם נכנסו לתחום בתולי לחלוטין. מול גוגל עומדת ענקית בתחומה כפי שגוגל היא ענקית בתחומה.

דרך/שיטת גיוס משתמשים - גוגל פועלת ממניעים שיווקיים, היא מגייסת את בעלי המקצוע החופשי הגדול בעולם (מקדמי האתרים והמשווקים) ע"י הפחדה והגשת מה יקרה אם תתחילו לעשות 1+ כמה שיותר מוקדם (תוצאות מותאמות אישית), להבדיל מפייסבוק שמגיעה באמת ממקום חברתי, רק בגלל זה לא תהיה להם ברירה - או לנטוש את זה כמו כל מיני מוצרים אחרים שלהם, או לשנות שיטה ומהר, כי הם מבזבזים זמן יקר מידי, העסק מתקרר ומהר.

ובאופן כללי, תסכלו על עצמכם כדוגמה, בתוך קהילה של "מקדמי"/"משווקי" אתרים, אני מוכן לשמוע על יותר מ5% (וגם זה אני בספק) שמצלמים תמונה של הבן/כלב/חברה/משפחה/טיול ומעלים ל1+ , עושים TAG לתמונה בגוגל+.

ophir.oren
08/04/2012, 12:15
וזה מעלה בי מחשבה, האם גוגל איבדו את הקסם? הם לא מצליחים ליצור מוצר שיגרור אחריו הצלחה גדולה כמו המנוע חיפוש. וההלצחה של GMAIL לא מתקרבת להצלחה של המנוע חיפוש או אדוורדס\אדסנס. אז האם גוגל תהיה חברה של מוצר אחד לנצח?

אמממ... אנדרויד זה של גוגל - וזה לא כישלון...
הכפתור של +1 של הרשת החברתית שלהם דווקא תפס...
Google Sites שלהם מוצר שגדל וגדל...
blogger...

וגם אם היו חברה של מוצר אחד מאוד מצליח - עדיין הייתי מתחלף איתם :-)

Mr.Brightside
08/04/2012, 17:07
אמממ... אנדרויד זה של גוגל - וזה לא כישלון...
הכפתור של +1 של הרשת החברתית שלהם דווקא תפס...
Google Sites שלהם מוצר שגדל וגדל...
blogger...

וגם אם היו חברה של מוצר אחד מאוד מצליח - עדיין הייתי מתחלף איתם :-)

הכפתור של גוגל פלוס לא תפס, בכלל. לעומת הלייק שפשוט נדחס לכל אתר קיים תוך מספר חודשים.

הגוגל סייטס - קיימים שירותים הרבה יותר טובים ממנו..

אני חושב שאת בלוגרר הם קנו - ובכל מקרה טאבלר מצליח יותר למיטב ידיעתי.

ואני מתכוון לכך שהם חברה של מוצר אחד מהבחינה שמה יקרה במידה ויקרה משהו למוצר המוביל? שאחראי על הרוב המוחלט של ההכנסות שלהם..?

ניר
08/04/2012, 19:44
chrome?

אודי
08/04/2012, 19:54
youtube ?

pgo.co.il
15/04/2012, 19:55
גם לדעת לקנות צריך בכל אופן.

sedmedia
15/04/2012, 20:46
נראה לי שאפשר להכריז באופן די רשמי שגוגל פלוס נחל כישלון חרוץ, וזה די מאכזב האמת.

לדעתי גוגל WAVE הקדים את זמנו והיה באמת משהו שעורר בי עניין (עניין רב יותר מגוגל פלוס).

בכתבה
http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3567672,00.html

פרסמו נתון מדהים:


הממוצע זמן גלישה בגוגל זה שלוש דקות!! שלוש דקות בלבד!! ואם משווים את זה לרשתות חברתיות אחרות ההבדל הוא אסטרונומי.


וזה מעלה בי מחשבה, האם גוגל איבדו את הקסם? הם לא מצליחים ליצור מוצר שיגרור אחריו הצלחה גדולה כמו המנוע חיפוש. וההלצחה של GMAIL לא מתקרבת להצלחה של המנוע חיפוש או אדוורדס\אדסנס. אז האם גוגל תהיה חברה של מוצר אחד לנצח?
נראה לי מוקדם מדי לשפוט אותם במיוחד כאשר נולד אלגוריתם חדש (AuthorRank) שיכול לשנות את חוקי המשחק!
לכתבה המורחבת, http://goo.gl/qhulh

talazari
16/04/2012, 11:20
כמה רשתות חברתיות כבר אין כוח בשביל זה
זה שורף מלא זמן
מה אתם אומרים שווה לעבור מפייסבוק לגוגל פלוס? זה שווה את המאמץ?

Icel
16/04/2012, 16:17
כתבתי תגובה בפייסבוק על הנושא הזה, לכתבה של Marketing land.
http://marketingland.com/if-googles-really-proud-of-google-it-should-share-some-real-user-figures-9796

You're looking at it all wrong. Google doesn't care if they have "active" users the same way Facebook does. It wants the data. It has 170 million people sharing their data with it central service. Every time they watch and like a video on YouiTube, it adds data. Every time they +1 a search result on Google.com, its new data. Every image that is automatically uploaded from you Android phone, its new data!

In the next year, Google will decide to press a button, and all of its 1 billion accounts will be converted to the new Plus data-hub. And everything you'll do on Google products will be used to build your user profile to target ads for you - ads that will be so much more engaging than anything we have today.

So Google isn't dodging anything. They're saying the truth. You just don't want to see it.

בתמצות, לגוגל לא אכפת אם אתם "משתמשים" ברשת החברתית שלהם. היא בסך הכל כלי לצבירת נתונים. היא מעבירה את כל שירותי החברה דרך הרשת וצוברת את הנתונים אצלה. מה שיאפשר לה להציע מודעות ממוקדות לפי הפרופיל החברתי של המשתמש. מה שיגדיל את ההכנסות שלה.

sosimple
16/04/2012, 16:55
מעניין..
ד"א אם אני לא טועה הם שינו שוב את הממשק של גוגל פלוס.
לא חפרתי בזה יותר מידי אבל גיליתי שניתן להקים עמודים עסקיים. זה כבר היה מההתחלה?

Mr.Brightside
16/04/2012, 17:22
כתבתי תגובה בפייסבוק על הנושא הזה, לכתבה של Marketing land.
http://marketingland.com/if-googles-really-proud-of-google-it-should-share-some-real-user-figures-9796


בתמצות, לגוגל לא אכפת אם אתם "משתמשים" ברשת החברתית שלהם. היא בסך הכל כלי לצבירת נתונים. היא מעבירה את כל שירותי החברה דרך הרשת וצוברת את הנתונים אצלה. מה שיאפשר לה להציע מודעות ממוקדות לפי הפרופיל החברתי של המשתמש. מה שיגדיל את ההכנסות שלה.

אתה מצד אחד מעלה טענה ואחר כך פוסל את עצמך.

אם גוגל רוצה עוד ועוד דאטא על משתמשים לא עדיף להם שהגולשים יהיו פעילים כמו בפייסבוק?! הרי שפייסבוק יודעת הרבה-הרבה-הרבה יותר על משתמשיה מאשר גוגל.

ומידע כזה אצל גוגל היה הופך לכסף טוב,
למעשה אני לא מבין למה אין שיתוף בנושא

אפילייט מאסטר
16/04/2012, 20:42
גוגל פלוס עדיין לא גילתה את הפוטנציאל האמיתי שלה. וגוגל לא עובדים בכלל על להחזיק אותך הרבה זמן אצלם, הם רוצים שתמצא ותלך כמה שיותר מהר לאתרים שאתה מחפש - זה הקונספט. אתה לא יכול להשוות אתרים חברתיים למנועי חיפוש ידידי

Icel
16/04/2012, 20:59
אתה מצד אחד מעלה טענה ואחר כך פוסל את עצמך.

אם גוגל רוצה עוד ועוד דאטא על משתמשים לא עדיף להם שהגולשים יהיו פעילים כמו בפייסבוק?! הרי שפייסבוק יודעת הרבה-הרבה-הרבה יותר על משתמשיה מאשר גוגל.

ומידע כזה אצל גוגל היה הופך לכסף טוב,
למעשה אני לא מבין למה אין שיתוף בנושא
לא, ממש לא.
פייסבוק יודעת מה שהמשתמשים בוחרים לעשות איתה/בה.
לגוגל יש גישה למאגר של מעל מיליארד חשבונות ואנשים משתמשים בשירותיה כדרך אגב, מבלי שהם שמים לזה לב.

כל מה שגוגל צריכה זה להמיר בבת אחת את כל החשבונות שלה לחשבונות מרושתים לפלוס והמשתמשים לא ישימו לב בכלל שכל המידע שלהם זורם לגוגל.

אנחנו רואים את ההתקדמות של זה בכמה חזיתות - הכנסת פלוס ליוטוב, לג'ימייל, שינוי מדיניות הפרטיות לפני שלושה חודשים ועוד.

neris
16/04/2012, 21:57
GMAIL הוא לא שירות מצליח ? על כל פנים לא הייתי ממהר להספיד את גוגל+. הוא מתחיל להשפיע על תוצאות החיפוש כחיפוש סמנטי

tomas
17/04/2012, 14:42
זה יחלוץ כישרון חרוץ.

רויטל
19/04/2012, 11:36
למה צריך לעבור? אי אפשר במקביל?
עדיין גוגל + לא תפסה כמו פייסבוק אבל אי אפשר לדעת.
נכון שהרשתות החברתיות לוקחות לנו זמן אבל זה בדיוק העניין. תלוי מהאתה רוצה להשיג בזה.
אתה יכול להקציב לך זמן מסוים שתקבע שבו תשוטט ברשתות החברתיות ותהיה ממוקד וזמן יקר לא יתבזבז לך
זאת בחירה שלך בסופו של דבר