PDA

צפה בגרסא המלאה : הצעה: ציון ותק קמפיין



זרקור
19/04/2011, 13:56
אני מעדיף להשקיע בקידום של קמפיין/מפרסם שנמצא ברשת השותפים תקופה מסוימת (חצי שנה/שנה) ולא מפרסם שהצטרף לפני שבוע ואולי ייעלם מחר בבוקר.

בלוח הקמפיינים אין מונה זמן ולא ברור כמה זמן קמפיין נמצא באוויר.

על מנת לקבל מושג לגבי יציבות הקמפיין ורצינות המפרסם, מבקש להוסיף עמודה (לצד העמודה "יחס המרה משוקלל") שמציינת כמה זמן רצוף הקמפיין נמצא באוויר. לדוגמא: מפרסם שהופיע שבוע, ירד/התחרט/נעלם ואחרי שנה חזר ומופיע שבועיים, יצויין סך ותק של שלושה שבועות.

Shimon.clickon
20/04/2011, 08:55
היי זרקור,

לאחר שלוחצים על שם הקמפיין, ניתן לראות את – תוקף והגבלות הקמפיין.
שם יש גם את תאריך הסיום (אם אין תאריך מוגדר אז התאריך כ-Default הוא 31.12.2011) וגם את כמות הלידים המוצעת בקמפיין.
אם השותף מעוניין בקמפיין שירוץ לאורך זמן, אז ניתן לבחור קמפיינים ללא הגבלת כמות לידים (LIMIT) או עם הגבלת לידים גדולה.

בהצלחה וחג שמח!

זרקור
20/04/2011, 18:38
היי זרקור,

לאחר שלוחצים על שם הקמפיין, ניתן לראות את – תוקף והגבלות הקמפיין.
שם יש גם את תאריך הסיום (אם אין תאריך מוגדר אז התאריך כ-Default הוא 31.12.2011) וגם את כמות הלידים המוצעת בקמפיין.
אם השותף מעוניין בקמפיין שירוץ לאורך זמן, אז ניתן לבחור קמפיינים ללא הגבלת כמות לידים (LIMIT) או עם הגבלת לידים גדולה.

בהצלחה וחג שמח!

מודע לכך, אך זה לא נותן מידע כמה זמן הקמפיין כבר רץ בפועל במערכת.

יכול להיות שהמפרסם לא הגביל בלידים, או הציע 500 לידים, אבל פתאום מחר בבוקר הוא יחליט להפסיק את הפירסום וייעלם.

לכן, מעוניין במונה (עמודה) שמציג כמה זמן הקמפיין פעיל במערכת.

Shimon.clickon
21/04/2011, 12:10
היי שוב זרקור,
לצערנו, כרגע אין את האופציה הזו במערכת.

המשך חג שמח!
שמעון